28 maart: Luieren in Boracay

Mijn ligfiets bleef vandaag op stal in de bezemkast van het hotel. Verwacht geen lang blogbericht want ik nam een rustdag. De enige bezienswaardigheden op dit met resorts volgebouwde vakantie-eiland zijn de witte stranden. In de voormiddag bezocht ik de oostkust waar kitesurfers heen en weer voor de kustlijn scheerden.

Kitesurfers aan Bulabog Beach (Boracay)

Na de middag keerde ik terug naar het witte strand van gisteren om te zwemmen. Mijn ‘valuables’ liet ik achter in het kluisje van mijn hotelkamer. Tussendoor zwom ik afwisselend in de drie zwembaden van het hotel en las ik een boek en de krant. Kortom, behalve een beetje luieren heb ik vandaag weinig vermeldenswaardigs gedaan. Dat mag ook wel, want vanaf morgen fiets ik in drie etappes naar de volgende bestemming, met name de stad Iloilo op het eiland Panay.

Fietsstatistieken:
0 km
0 u 0 min
0 km/u

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Site gebouwd met WordPress.com.

Omhoog ↑